0 items - 0.00 MDL 0
  • Empty cart!

Întrebări şi răspunsuri

Calitatea jucăriilor pe care le daţi în chirie?
Serviciul ToyRent lucrează cu jucării ale celor mai cunoscute branduri mondiale. De-a lungul multor ani ele se bucură de încrederea părinţilor din întreaga lume. Noi nu folosim jucării chinezeşti (doar jucării fabricate în China în bază de licenţă, de exemplu Fisher Price). Este verificată rezistenţa tuturor jucăriilor (calitatea şi grosimea părţilor din masă plastică etc), astfel încât folosirea lor să fie un avantaj şi pentru dvs. şi pentru noi. De exemplu, masa plastică a premergătoarelor pe care le propunem nu va crăpa, iar copilaşul dvs. nu va fi supus riscului să cadă.

De unde ToyRent ia jucăriile?
Jucăriile sunt achiziţionate de la furnizorii oficiali şi în magazinele din Moldova, precum şi de peste hotare (întrucât piaţa autohtonă abundă în produse de origine chinezească). Noi le curăţăm minuţios înainte de orice comandă, de aceea jucăriile noastre sunt mai curate şi mai sigure, decât cele procurate în magazine şi luate de la cunoscuţi.

Care este categoria de vârstă vizată de serviciile dvs?
Jucăriile pe care le propune serviciul online ToyRent sunt destinate copiilor de la naştere până la vârsta şcolară, inclusiv. În Catalog sunt indicate categoriile de vârstă (recomandate), care vă vor ajuta să faceţi alegerea corectă, de asemenea, în descrierea fiecărei jucării sunt indicate abilităţile pe care le dezvoltă.

Jucăriile cu baterii. ToyRent le înlocuieşte?
Puteţi şi sunteţi în drept să anulaţi comanda în orice moment până la semnarea Contractului de arendă şi a actului de predare-primire. Dar vă rugăm insistent să comunicaţi despre anularea comenzii cât mai devreme posibil.

Putem vedea jucăriile înainte să le închiriem?
Nu. Jucăriile pot fi vizualizate doar pe site-ul nostru. Dar noi garantăm funcţionalitatea lor. Mai mult, dacă nu v-a plăcut starea în care se află marfa (desigur din motive întemeiate), puteţi renunţa la produs absolut gratuit. La ora actuală, serviciul ToyRent lucrează asupra deschiderii unui showroom, unde veţi avea această posibilitate.

Poate fi închiriat un set de jucării pe termen scurt la o sărbătoare pentru copii?
Da. Mai mult, în asemenea caz facem şi reduceri. Trebuie să luaţi legătura cu noi şi să indicaţi ce produse vă interesează. Noi vă putem ajuta să faceţi alegerea optimă ţinând cont de doleanţele dvs.

Ce să facem dacă copilul doreşte o jucărie, ce nu există în catalog?
Dacă doriţi să închiriaţi o anumită jucărie, care nu există în catalogul nostru, vă recomandăm să nu vă grăbiţi s-o procuraţi. Telefonaţi-ne sau scrieţi-ne ce jucărie anume aţi vrea să arendaţi şi noi vom depune eforturi ca această jucărie în scurt timp să fie inclusă în catalogul nostru special pentru dvs.

Pe ce termen pot fi închiriate jucăriile?
Dvs. trebuie să alegeţi un termen de închiriere din cele indicate pe site, pentru fiecare jucărie în parte. În caz de necesitate puteţi prelungi termenul de închiriere, comunicându-le despre aceasta angajaţilor noştri. În cazul în care doriţi să închiriaţi jucăria pe un termen diferit de cel indicat pe site, atunci comunicaţi-ne şi vom calcula în mod individual suma serviciilor de închiriere.

Poate fi anulată comanda?
Puteţi şi sunteţi în drept să anulaţi comanda în orice moment până la semnarea Contractului de arendă şi a actului de predare-primire. Dar vă rugăm insistent să comunicaţi despre anularea comenzii cât mai devreme posibil.

Cum sunt curăţate jucăriile?
Avem o atitudine foarte serioasă faţă de ocrotirea sănătăţii copiilor dvs. şi faţă de curăţenia jucăriilor! Părţile din lemn şi masă plastică sunt prelucrate cu soluţii de dezinfectare hipoalergice, părţile moi sunt spălate cu detergent pentru copii hipoalergic, apoi urmează prelucrarea cu lampa de cuarţ. Detalii puteţi afla în compartimentul Garanţia curăţeniei.

Cum procedăm dacă am primit de la dvs. o jucărie defectată?
Trebuie să verificaţi starea de funcţionare (şi starea generală) a jucăriei în prezenţa curierului, până la semnarea contractului şi actului de predare-primire. Dacă aţi depistat o defecţiune, aveţi dreptul să renunţaţi la jucărie şi nu suportaţi cheltuielile de transport.

Cum procedez dacă nu mi-a plăcut jucăria livrată?
În acest caz puteţi renunţa la comandă. Dacă refuzul este cauzat de defecţiuni ale jucăriei, atunci nu suportaţi cheltuielile de livrare. În cazul în care refuzul este determinat de dvs. (de exemplu nu aţi ales jucăria pe care trebuia, aţi comandat din greşeală altă jucărie), atunci va trebui să achitaţi cheltuielile de livrare.

Ce se întâmplă dacă deteriorez o jucărie?
ToyRent lucrează doar cu jucării de brand calitative, care practic nu se strică. Dar dacă totuşi copilul dvs. a stricat o jucărie, dvs. vă asumaţi costurile de reparaţie sau de înlocuire a subansamblelor defectate. Dacă jucăria nu mai poate fi reparată, atunci clientul plăteşte costul integral al ei. Oricum cheltuielile dvs. vor fi mai mici, întrucât valoarea estimativă a serviciului nostru este mai mică decât în magazine.

Ce se întâmplă dacă se pierde o piesă a jucăriei?
Dacă aţi pierdut o piesă a jucăriei, aveţi timp până la expirarea termenului de arendă s-o găsiţi (pentru că adesea se pierd tot prin casă). Dacă totuşi piesa nu a fost de găsit, va trebui să achitaţi o amendă, care depinde de costul jucăriei. Dacă găsiţi piesa după ce aţi achitat amenda, întoarceţi-ne-o şi veţi primi înapoi suma amenzii.

Ce se întâmplă dacă am pierdut jucăria?
Da, termenul de închiriere poate fi prelungit. Pur şi simplu trebuie să ne comunicaţi despre aceasta. În orice caz, vom lua legătura cu dvs. cu câteva zile înainte de expirarea termenului de închiriere ca să aflăm cum procedăm în continuare.

Poate fi prelungit termenul de închiriere a jucăriei?
Da, termenul de închiriere poate fi prelungit. Pur şi simplu trebuie să ne comunicaţi despre aceasta. În orice caz, vom lua legătura cu dvs. cu câteva zile înainte de expirarea termenului de închiriere ca să aflăm cum procedăm în continuare.

Ce se întâmplă dacă întârzii cu returnarea jucăriei?
Dacă nu returnaţi jucăria la timp şi nu ne comunicaţi despre dorinţa de a prelungi termenul de închiriere şi din anumite motive nu putem lua legătura cu dvs., contractul de arendă este prelungit automat pe o perioadă analogică. În acest caz, plata de închiriere este percepută din suma de garanţie. Dacă veţi dori să întoarceţi jucăria până la expirarea termenului repetat de închiriere, în conformitate cu condiţiile serviciului nostru, suma plăţii pentru încetarea anticipată a termenului de arendă nu se restituie.

На какой максимальный срок можно продлить аренду?
Продлевать аренду можно сколько угодно. Продление всегда дешевле.

Можно ли выкупить арендованные игрушки?
Нет! К сожалению, мы продажей не занимаемся.

Какие формы оплаты принимает сервис ToyRent?
Мы принимаем наличный и безналичный расчет.

Требуется ли залог при аренде игрушек и детских товаров?
Нет. Оформляется только договор аренды.

Если у Вас есть дополнительные вопросы, мы будем рады на них ответить – смотрите раздел «Контакты».

De asemenea, ai putea dori...